Capitolul 7 . Truth or dare?

De indata ce eu si Alice le-am facut semn cu mana lui Rose si Emmett dupa ce au plecat de la cina,ce a fost foarte distractiva cu Emmett acolo,ne-am dus in camera de zi,unde m-am prabusit pe canapea.Alice cumva inca mai avea destula energie pentru a cotrobai prin bucatarie,bolborosind despre cum imi va face ea cea mai buna ciocolata calda,pe care am gustat o  vreodata.Am auzit o vorbind cu Esme si Calisle,care inca stateau la masa.Vorbea ceva legat de planuirea unei surprize pentru maine.
„Ugh,nu inceteaza niciodata?” am murmurat mai mult ca pentru mine.
Un chicotit catifelat imi amintea ca nu sunt singura iar ochii mei s-au deschis pentru a-l vedea pe Edward care statea intr-un fotoliu in partea opusa mie,trecandu-si o mana prin parul lui de bronz si zambindu-mi strengareste.Respiratia mea se opri pentru un moment apoi mi-am indepartat privirea de la fata sa glorioasa.De ce ma complicam si de ce ma deranja ca el statea pe un fotoliu in partea opusa mie? Nici macar nu-mi placea …uita asta…Il urasca pe tipul asta.
„Zi obositoare?” ma intreba cu o voce linistitoare.
„Nu stii nici macar jumatate din ea.” am murmurat.
„Nu esti singura persoana pe care Alice a carat -o la cumparaturi,sa stii.”Edward imi raspunse.De ce era asa fericit?
„Ei ,bine….” am ridicat din umeri.Grozava revenire Bella,am gandit sarcastic.
Edward respira adanca,se parea avea acelasi gand ca si mine.
Se asternuse o liniste ciudata in camera pana aparuse Alice cu doua cani mari de ciocolata intr-o mana.Erau ornate cu bezele topite si frisca.Trebuia sa recunosc ca aratau delicios.
„Uite Bella,!” Alice canta.”O ciocolata mortala.!”
„Mersi” i-am raspuns multumindu i.
Cu coltul ochiului l-am vazut pe Edward care ridicase o spranceana catre noi,dar l-am ignorat.Arogant,bagaret,nesimtit…
Alice vorbise acum trezindu-ma din candurile mele.”Bella,luni ai sa porti o parte din hainele ce ti le-am cumparat astazi,iar dimineata am sa iti fac eu machiajul.Baietii o sa iti cada la picioare,ai sa vezi.”
„Um…ei bine…Alice…” am inceput.
Se holba la mine,iar spre surprinderea mea,reusise sa ma sperie.Alice fata cu tepi putea arata periculos?”Bella,nu accept Nu ca raspuns.”
Prea intimidata sa ma cert in continuare,mi-am musca buza nervoasa,apoi am luat o inghititura de ciocolata,care era fara indoiala cea mai buna ciocolata pe care o gustasem vreodata.
„Wow,Alice.”am rasuflat
Alice chicoti la auzul laudei ,si lua si ea o gura de ciocolata din cana ei.
Linistea se asternu din nou,iar eu am tras cu ochiul la Edward.Se lasase moale pe fotoliul sau cu ochii inchisi. Chiar arata dragut cu ochii inchisi.OOO Doamne.Eu nu am gandit asta acum.Eu sincer,pe bune nu am gandit asta.Rusinata de gandurile mele,mi-am lasat privirea in jos si am vazut cuvintele scrise pe tricoul sau ‘Don’t hate the player- love the game’.Don’t hate the player, intr-adevar.Era un pic cam tarziu pentru asta..
„Ca veni vorba.” Alice vorbi dintr-o data.”Am planuit ceva pentru noi impreuna maine.”
Ochii lui Edward se deschisera brusc. „Ce?” ordona el.
„Eu ,tu si Bella iesim maine.Fara cearta Edward.Nu-mi pasa care fata te asteapta maine.Tu vii.”
„Unde?” am intrebat.
„Ai sa vezi.” Alice imi raspunse misterios.
„Alice.”am tipat.”Nu e corect.”
„Nu Alice,nu e.” Edward tipa. „Ce ii voi spune acelei blonde?”
„Vrei sa spui ca nu ii stii nici numele?” Alice parea dezgustata.”Nu te inteleg Edward.” Ea ofta. „Ei bine,nu conteaza.Spunei acelei blonde ca te vei vedea cu ea mai tarziu dupa-amiaza,vom termina pana atunci.Si-a termina ciocolata apoi s-a ridicat in picioare.”Eu merg la somn.Ne vedem maine dimineata.”Si apoi disparu inainte ca sa avem ocazia sa ne mai impotrivim.
Si eu imi terminasem ciocolata si stateam intr-o pozitie ciudata. „Ugh..”
Edward se ridicase in picioare si se indrepta in sus pe scari.
Am ezitat o secunda,apoi se uita in spate si ma striga. „Vii si tu sau ce?”
Jumatate de ora mai tarziu facusem dus si ma asezasem pe canapeaua confortabila din nou.Nu era pregatita inca sa dorm asa ca m-am intins dupa geanta mea de unde mi-am scos o copie a cartii „Wuthering Heights si o veioza pentru citit.
Am inceput sa citesc pana cand vocea lui Edward ma trezise din ganduri.”Hey Swan….”
M-am uitat in sus „Ce?” am raspuns pe un ton intepat.
El imi zambi. „Adevar sau provocare?”
„Nu multumesc.” i-am raspuns inainte de a ma intoarce la citit.
„Laso!” Edward murmura.
„Am inchis cartea fortat,apoi am aruncat-o jos pe podea. „Bine atunci Cullen,adevar!”
El imi zambi din nou,dar de data asta victorios.”Cat de ‘departe’ ai reusit sa ajungi?”
OH Doamne.Orice dar nu intrebarea aia.M-am decis sa mint. „Cel mai departe.”
Edward marai.”Esti o mincionoasa nasoala Swan.Nu ai avut nici un prieten niciodata,asa e?”
„Si ce conteaza?” i-am raspuns.
El isi ridicase o spranceana,credea ca e mai bun decat mine.Vom vedea asta.
„Bine atunci Cullen.Adevar sau provocare.”
„Provocare.” spuse mandru.
La naiba.”Te provoc….” m-am uitat prin camera cautand  ceva care sa ma ajute,cand deodata mi-am adus aminte de o provocare despre care vorbeau cativa la scoala. „sa bei orice iti dau  eu.”
„Cat timp nu e otrava” raspunse calm.
„Nu-ti face griji.” i-am zis „Nu ma aplec la nivelul tau.” M-am dat jos de pe canapea si am coborat repede scarile inainte ca el sa imi zica ceva ce m-ar durea.
Am intredeschis usa bucatariei pentru a vedea daca parintii lui Edward s-au dus in pat sau nu,si din fericire da.Am aprins becul si am deschis un dulapior pentru a vedea o cutie de mancare si de biscuiti uscati.L-am inchis si am deschis urmatorul dulapior,si urmatorul ……si urmatorul.
Apoi am dat de dulapiorul care parea promitator..Zambind draceste,am ridicat capaul de la sticla de ueli de masline,apoi turnand ulei intr-un pahar gol,doar cat sa ii acopere fundul.Am pus sticla de ulei la loc in dulapior apoi cautam o sticla desfacuta de Whisky.am desfacut capacul si am scapat putin ulei de masile.Asta nu era prea inventiv pana acum,ce altceva mai puteam pune inauntru?
Am deschis usa frigiderului si gasisem niste crema,putin uscata la suprafata dar care mirosea oribil.Wow,cineva cred ca ma veghea acum si imi oferea tot ce aveam nevoie.Am adaugat crema si apoi niste suc de lamaie pe care il descoperisem in frigider.
Pe urma vazusem un dulapior pe care nu il deschisesem pana acum.Era dulapul cu sosuri,si am inceput sa adaugat totul spre a face un amestec cat mai dezgustator:Sos extra picant de chilli,piure de usturoi si rosii,otet,sos pentru gratar,sos Tabasco.Amestecul luase o culoare ciudata de maro asa ca am adaugat niste mancare galbena pentru a ii schimba culoarea putin intr-un rosu caramiziu.Am ridicat paharul putin pentru a mirosi,iar mirosul imi facea greata.Era perfect.
Am asezat totul la loc,intr-o perfecta ordine,si am luat un al 2 lea pahar pe care l-am umplut cu apa pentru orice eventualitate.Incepea sa imi para rau ca il fortam pe Edward sa bea asta.
„Ti-a luat ceva timp.” el comenta in timp ce inchideam usa in spatele meu.In acel moment toata vina pe care o simteam disparu;el merita asta.
„Stiu” i-am raspuns usor oferindu-i paharul.S-a intins peste pat pentru a aprinde veioza pentru a putea vedea lichidul din pahar,incercand sa iti tina fata perfect inexpresiva,
M-am asezat la capatul patului apoi ridicandu-mi genunchii pentru a imi putea sprijini barbia pe ei.Apoi i-am zambit. „Haide,bea!”
Imi zambea cu superioritate apoi se uita atent la lichid.Nasul sau se stramba in dezgust ,dar mai apoi isi ridica paharul pe care il ciocnea cu cel cu apa din mana mea „noroc” murmura inainte de a duce paharul la gura.
Priveam cum lichidul curgea printre buzele sale intre deschise ,luptandu-se cu nevoia sa de a varsa.Aproape imediat fata lui se stramba iar el isi departa paharul de buzele sale,punandu-l langa pat apoi murmurand dupa apa.Zambindu-i i-am dat paharul cu apa iar acesta se mentinea pe buzele mele in timp ce il priveam cum bea jumatate de pahar dintr-o inghititura.
„Nu mai esti asa dur acum,asa e?” am remarcat.
Edward ma privea insistent. „Ce dracu ai pus in aia?”
„Oh..” am ridicat din umeri. „Un pic de aici,un pic de acolo…”
„Adevar sau provocare?” el incepu din nou,avea o privire ingustata.
Am inghitit in sec;aveam impresia ca orice as alege,era ceva ce sigur m-ar fi omorat.
„De fapt sunt obosita acum” i-am spus in timp ce ma dadeam jos de pe pat iar apoi ma indreptam catre canapeaua.”Jocul s-a terminat.”
„Bella.” marai el ,spunandu-mi pe numele meu pentru prima data.”Bea restul amestecului asta.” si imi intinse paharul.
M-am uitat la el cu o spranceana ridicata. „Ugh…de ce?”
„Ca sa ma asigur ca nu m-ai otravit adineauri.”
Eram gata sa refuz cand mi-a venit o idee.Nu ar fi amuzant daca l-as bate pe Edward Cullen la propriul sau joc?Am baut o gramada de lucruri scarboase in viata mea(oricine a locuit cu Charlie si gatitul sau oribil s-a confruntat cu asa ceva).Eram destul de sigura ca puteam inghiti aia fara sa o gust.”Bine atunci” apoi am luat paharul din mana lui Edward.
Ma privea uimit in timp ce imi dadeam capu pe spate si am inghitit ultima parte din bautura.Ugh.Are gustul la fel de oribil precum mirosul.Gustul de chilli imi ardea gatul iar cel de crema expirata imi strepezea limba.Am lasat paharul jos iar mai apoi am terminat restul de apa.Pe urma l-am privit pe Edward si am ridicat din umeri.
El ofta,evident era socat.
„Nu-mi dau seama de ce te plangeai asa de mult.” i-am spus. „Noapte buna!” Apoi m-am intins peste el pentru a ajunge la intrerupator si sa inchid veioza,pentru ca el sa nu ma vada in intuneric cum imi ridicam umerii razand victorioasa.
Bella Swan 1 . Edward Cullen 0

E.p.o.v.
Am mai ramas treaz aproape jumatate de ora dupa ….jocul nostru interesant de adevar sau provocare.Nu imi puteam scoate din minte imaginea cu Bella inghitind restul amestecului ala gretos. fara ca macar sa clipeasca.Nu puteam sa imi imaginez ca putea sa il dea pe gat atat de usor.Nu mi-o puteam imagina pe Bella beand shoturi in timpul liber,cum naiba putea sa dea pe spate capul si sa bea asa?
Acum era multumita de ea,reusise sa bea ce eu nu puteam.Dar nu puteai da vina pe mine,era cel mai scarbos lucru pe care il bausem vreodata.Pana si ficatul gatit o data de o matusa de a mea avea un gust mult mai bun decat……aia.Eram disperat sa stiu ce a pus acolo,dar cred ca nu voi afla niciodata.Ugh,viata era asa o curva.
Deodata un murmur slab ma facuse sa sar din pat.M-am uitat imprejur,inainte sa realizez ca era Bella,care vorbea in somn.Mi-am inabusit un ras privind-o cum isi misca mana.
„Nu,Alice” ea murmura somnoroasa. „Nu alte magazine.Avem suficiente esarfe”
Mi-am pus fata in perna razand.Alice nu avea niciodata suficiente esarfe.
„Nu.” repeta mai tare acum. „Nu bea aia,e pentru Edward.”
Eram incantat ca ma strigase pe nume,era numele meu mic.Am dat din cap nervos.De ce eram asa incantat ca imi spuse numele in somn?Vorbea despre cum sa ma otraveasca ,pentru numele lui Dumnezeu!Daca nu ar fi baut si ultima parte din amestec,nu m-ar fi mirat daca nu m-ar fi otravit deja.
Am oftat si m-am intors pe o parte,sperand ca pot avea parte de un somn decent inainte ca sacaitoarea mea sora sa ma trezeasca in zorii zilei ,pentru a ma cara pe mine si pe Swan intr-un loc misterios.

***************************

„Alice,te rog.”Bella tipa.”De ce nu ne spui?”
„Pentru ca,Bella,asta ar strica surpriza.” Alice raspunse de parca ar fi fost evident raspunsul.
Am vorbit. „Serios Alice,esarfele de legat la ochi sunt absolut necesare?”
Alice ofta dar nu raspunse.
Am simtit-o pe Bella cand s-a asezat pe scaun langa mine,oftand la fel de frustrata ca si mine.
„Cat mai e pana ajungem acolo?” am intrebat sperand ca aceasta va fi o intrebare la care ar fi binevoit sa ne raspunda.Intre timp puteam sa mai imi strecor privirea pe sub esarfa ,fara ca Alice sa observe.
„Aproape cinci minute.Edward” Alice raspunse. „Si sa nu te gandesti sa iti dai esarfa jos.”
Am marait.
„Pot sa imi dau seama de lucrurile astea.”Alice raspunse incet.
„Hey,Bella?” am intrebat incet pentru ca Alice sa nu ne auda.
„Ce?” ea parea surprinsa pentru ca ma adresasem ei intr-un mod civilizat.
„Crezi ca poti sa faci mai multa bautura din aia pentru Alice?”
Bella nu raspunse,pentru un moment,m-am gandit ca se gandea la ce ii spusesem,dar apoi mana ei ma lovi in spate peste cap.Am marait.
„Despre ce soptiti voi doi acolo?” Alice ne intreba,”Nu-mi place cand faceti asta”
„Nu stiu la ce te referi Alice.” i-am raspuns inocent.
Nu era nevoie sa imi scot esarfa pentru a putea sa ii simt privirea amenintatoare pe care mi-o trimetea de pe scaunul soferului din Mercedesul lui Carlisle.Ei bine,nu o lasam sa imi conduca bebelusul nu?
Dupa cele 5 minute,am simti cum masina s-a oprit,iar Alice iesise din masina.Am asteptat nerabdator pana cand usa Bellei se deschise.
„Nu iti scoate esarfa” am auzit-o pe Alice ordonand pe sub respiratie.
Usa Bellei se inchise ,apoi se deschise a mea.Alice ma ajutase sa cobor si ma aseza langa Bella.
„In regula” Alice vorbi,”puteti sa va scoateti esarfele acum.”
Am dat jos materialul negru ce imi acoperea ochii si am orbit pentru un moment din cauza luminii.Numai atunci ochii mei au inceput sa se concentreze si m-am uitat pe semnul care imi arata locul unde ne adusese Alice.
„Alice!” Bella tipa atunci cand ochii ei s-au adaptat la lumina.”Te rog spune-mi ca nu esti serioasa.”

~ de bubugandacel pe ianuarie 31, 2010.

2 răspunsuri to “Capitolul 7 . Truth or dare?”

  1. ;))) …vai cum au putut sa bea chestia aia … in fine …e super capitolul …sunt curioasa unde ia dus alice…de abia astept continuarea …spor la tradus>:D<

  2. Nu mai stiu despre ce este vorba, dar sunt atat de curioasa. Imi place mult cum traduci. Faci o treaba excelenta.:X:X:X

Lasă un comentariu